Jak vrátit zboží?

  1. Balení

Zboží, které chcete vrátit, pečlivě zabalte do krabice a přibalte k nim fakturu.

Zboží, prosím, vraťte kompletní a nepoužité.

 

  1. Pošlete nám e-mail na: info@borsio.cz

Napište nám email, že vracíte zboží s číslem objednávky a nezapomeňte připsat číslo účtu, kde Vám máme zaslat peníze zpět.

 

  1. Adresa pro vrácení zboží

Zboží nám zašlete na adresu:

Dagmar Fridrichová

Sedliště 526

Sedliště 739 36

 

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě je možné vrátit bez udání důvodu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí.

Zboží vraťte prosím kompletní, nepoužité a nepoškozené.

Jakmile bude zboží zpět u nás, peníze vám do 15 dnů vrátíme.

Vrátíme vám plnou částku za zboží. Přepravní náklady při vrácení zboží hradí zákazník.

 

Pokud se zjistí chyba zboží, na které se vztahuje reklamace během záruční doby, napište nám prosím na: info@borsio.cz a obratem vám dáme informace, jak postupovat dál.

Budeme od vás potřebovat číslo objednávky, fakturu i stručné info, v čem vznikl problém. Nejlepší bude, když přiložíte také fotodokumentaci, která zobrazuje defekt výrobku. Každou reklamaci řešíme co nejrychleji.

Děkujeme za důvěru!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení